RAAD HET PLAATJE
Wie weet wat er te zien is op deze foto?
Kleine tip; Misschien moet je even diep in je geheugen graven😉
Weet je het niet? Til er niet te zwaar aan, er is vast een ander die het wél weet😜
RAAD HET PLAATJE
Wie weet wat er te zien is op deze foto?
Kleine tip; Misschien moet je even diep in je geheugen graven😉
Weet je het niet? Til er niet te zwaar aan, er is vast een ander die het wél weet😜
Bij deze zetten we weer eens één van onze sponsoren in het ☀️zonnetje;
Maik Tax, wie kent 'm nou niet?
Hij is al jaren verbonden aan Laer-akkermolen.
Velen van ons, die al jaren rondlopen in onze buurt hebben hem als kleine jongen in hun hart gesloten.❤️
Verlegen, maar erg nieuwsgierig spendeerde hij vele zomers in de corsotent, want lassen was leuk, kattenkwaad uithalen met andere bouwers was prachtig, en er waren frikandellen en ice-tea😉
Er is voor Maik, natuurlijk iets wat mooier is dan de corsotent; vrachtwagen rijden. 🚚😎💪🏻
Corso verloor het enigzins van de vrachtwagen, élke dag naar de tent lukte niet meer.
Maar gelukkig; nog steeds komt Maik élk jaar helpen in de corsotent.
Helpen met constructie, bloemen rijden of andere klusjes...
Sinds 2020 heeft Maik zijn eigen wagen😉😎
Hij is zelfstandig chauffeur, en heeft zijn eigen bedrijf Maik Tax Transport, dus de vrachtwagen roept😉🚚
Hij rijd vaak en veel, aangezien ie met trots zijn eigen wagen heeft!🤩😎🙌🏻 Hij maakt veel uren, en rijd daardoor regelmatig de tent voorbij. Soms vertrekt hij erg vroeg met zijn vrachtwagen, als wij nog slapen.
Als we 'm nodig hebben is hij er altijd, en de weken rondom corso zijn heilig, daar is ie altijd bij, en dan rijd hij rond in de bloemenbus om bloemen bij andere buurten te brengen en halen/ruilen.
Nou denk je wat een verhaal is dit; Deze verlegen jongen van vroeger, is nu een grote gast, met nog steeds een groot LA Hart.💛💪🏻
Hij is erg bescheiden, en we zijn altijd blij als ie weer komt aanwaaien en helpen in de tent.
Zeer gewaardeerd buurtgenoot! We weten dat in the picture staan niet jouw ding is...
Maar bij deze willen wij jou bedanken Maik, voor alle mooie en grappige momenten in de tent, en zeker ook voor het sponsoren van onze, maar vooral ook jouw buurt. 💛
BOUWUPDATE
🌡Wat is het warm, veel te warm maar toch wordt er op alle fronten hard aan onze wagen gewerkt, en dit zie je gelijk terug. 💛
Zowel vormgeving, constructie en beweging. Maar ook de alternatiefgroep is gestart met testen.
Er is inmiddels voor iedereen genoeg werk te doen, en dit zal de komende weken alleen nog maar meer worden.
Dus wie zien we deze warme dagen terug in de tent?😎
Wat is er komende week allemaal te doen:
💪🏻Vormgeving: losse objecten van op de grond maken volgens maquette, uitzetten bodem wagen.
🙌🏻Beweging: maken van asjes voor de beweging. Beweging vingers.
🔥Constructie: vakwerken prefab maken en einde deze week 2e arm stellen.
🛠️Steiger: afwerken en opruimen.
💛Overig: er zijn nog diverse werkzaamheden, dit in aanloop naar ons 80 jarig feest.
Bouwavonden in de maand Juni:
Maandag, Dinsdag, Donderdag en Vrijdag 19.00 uur koffie, 19.30 tot 22.00 uur werkzaamheden
Zaterdag 9:00uur koffie, 9:30 start werkzaamheden tot 16:00uur
NOSTALGIE
Even terug in de tijd… 🌸✨
Wie herkent deze corsowagen nog?🌺
Deze wagen is een stukje geschiedenis van Laer-Akkermolen. Maar nu zijn we benieuwd naar jullie verhalen…
Wat herinner jij je nog van deze wagen?
Was je erbij tijdens de bouw, optocht of heb je een mooi moment dat je nooit vergeten bent?💛
Dit jaar 80 jarig jubileum💛🔥💪🏻😎
En bij LA zijn we natuurlijk niet vies van een feestje… Daarom vieren we dit bijzondere jubileum groots! Dit moment laten we uiteraard niet zomaar voorbijgaan. 💛
Onze jaarlijkse fietstocht en BBQ krijgen dit jaar een extra feestelijk jasje en worden uitgebreid tot een gezellige feestdag voor jong en oud die je absoluut niet wilt missen! 🚴♂️🔥
Maar laat één ding duidelijk zijn: dit wordt niet zomaar “een stukje fietsen en wat vlees eten…” 😉
We maken er een spetterend jubileumfeest van! Een dag vol gezelligheid, verrassingen en mooie momenten.
Bij zijn is meemaken! 🎉
Dit wordt een feest om nooit te vergeten! 😎🤪
Vandaag is laatste dag om op te geven! Dus huppakee, geef je nog ff op